Poslední 3 týdny se intenzivně věnuji přípravě crowdfundingové kampaně, vztahující se k mému nahrávacímu studiu. Věděl jsem, že to nebude nic jednoduchého, ale ve výsledku to není tak šílené. Co bylo pro mě jako pro nevidomého nejtěžší?
Bezesporu fotografie a video kampaně. Naštěstí mám kreativní sourozence, jeden fotil a točil, druhý hodnotil, takže jim patří velké díky, protože mé požadavky nebyly zrovna jen tak ledajaké, ale logo studia, fotografie studia a video projektu jsou na světě a nahrané do kampaně. Další položkou, která stála v cestě byly odměny. Crowdfunding totiž funguje na bázi odměn. Vyberete si odměnu a zaplatíte za ni. Pokud se celá kampaň vydaří a vybere se stanovená částka a nebo dokonce částka vyšší, nastane doručování odměn. Zde jsem musel přemýšlet, co jako zrakově postižený člověk můžu splnit. Samozřejmě, pokud se základní částka nevybere, peníze se vrátí všem, kdo si odměny zaplatili a kampaň pak bude označená jako neúspěšná, což se snad nestane, ale nechci to zakřiknout. Nakonec se mi podařilo vymyslet kolem deseti atraktivních odměn, tak uvidíme.
Nejmenší překážkou byl popis projektu, záměr, cíle a tak dále. Zde se bylo možné rozepsat opravdu i do těch nejmenších detailů. Navíc platforma, na které kampaň připravuji je plně přístupná. A jelikož není v plánu projekt zamítnout, obracím se i na vás, čtenáře. Kdyby vás napadla nějaká atraktivní odměna, hoďte, prosím, komentář 🙂
Fajn den,
Pavel