45 dní

Když mi na platformě Hithit odstartovali kampaň na nahrávací studio věděl jsem, že následujících 45 dní bude náročných, tedy, vlastně, velmi náročných. Ale má to svá pozitiva. Ačkoli jsem dost zvažoval, zda je crowdfunding pro mě to pravé, nakonec jsem se do toho pustil. a po prvním týdnu běžící kampaně toho nelituji. I kdyby celá kampaň nakonec nedopadla, nebudu nikdy litovat toho, že jsem to zkusil. Naučil jsem se totiž mnohem lépe komunikovat a to nejen v písemné, ale i mluvené formě, najednou nestačí jen sdílet na Facebooku, Twitteru, Linkedinu, je třeba mluvit. S kamarády, s rodinou, se sousedy, s významnými lidmi a dalšími. Vždycky jsem byl stydlivý, co se mluvení týče, měl jsem problém představovat své nápady, nikdy mi to moc nešlo, nyní pociťuji, že se i v této oblasti zlepšuji, což je dobře. Na stránky i na web studia jsem vložil oblast s přehledem, jak se kampani daří, takže se na ni můžete podívat přímo z těchto webových stránek a nemusíte nic složitě dohledávat.

Mějte se fajn, držte palce a zmíníte-li se o kampani vašim přátelům, budu jedině rád. V blízké době připravím rozsáhlejší audio prezentaci celého konceptu a cíle studia, odkaz bude uveřejněn jak zde, tak na stránkách studia a na sociálních sítích.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..